ZREALIZUJ SWÓJ CEL
Centrum Fitness Dla Całej Rodziny
+48 506 192 193, +48 61 81 82 448
pon-pt 6:30-22:00,sb-niedz 8:00-16:00

Rodzaje zajęć w WUEF CLUB

WUEF Club to siłownia i klub fitness dla całej rodziny. Pod okiem profesjonalnych WUEFistów możesz trenować i osiągać swój cel. Ćwicz na siłowni lub podczas lekcji indywidualnych oraz wielu zajęć grupowych takich jak:

  • NOWOŚĆ: HITT
  • NOWOŚĆ: TRX- Zdrowe plecy
  • Zumba®
  • Rozciąganie/Stretching
  • Indoor cycling: jazda indywidualna 
  • Joga
  • Pilates
  • WUEF Jump
  • ABT
  • WUEF Jump+PUB
  • WUEF Cross
  • Body pump®
  • Shape
  • Zdrowykręgosłup
  • Władca kalorii
  • Kickboxing
  • PUB - Pośladki, Uda, Brzuch
  • Express brzuch
  • Zajęcia dla dzieci: Jiu-Jitsu, Balet, Aikido, Combo, Cross Junior (w okresie szkolnym)

Zapraszamy również na wtorkowe treningi biegowe z Mamy-Biegamy, zbiórka przed klubem. Prowadzący WUEFiści to 100%-owi fachowcy, a intensywność dostosowana jest do indywidualnych możliwości uczestników.

WUEF Club to 1500 m2 przygotowanych tak abyś mógł osiągnąć swój cel. Znajdziesz tutaj obszar siłowni ze strefą wolnych ciężarów, maszyn siłowych oraz strefę dedykowaną ćwiczeniom aerobowym.

Przygotowaliśmy 5 sal, z których każda przeznaczona jest do konkretnego typu zajęć grupowych.

ZUMBA®
To taniec inspirowany elementami tańca latynoamerykańskiego oraz elementami fitness. Opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego.

ROZCIĄGANIE/STRETCHING
Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tej lekcji ciało stanie się bardziej elastyczne i zwiększy się ruchomość stawów.

INDOOR CYCLING
To forma dynamicznych zajęć grupowych z wykorzystaniem dedykowanych rowerów stacjonarnych. Ćwiczenia odbywają się przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Zdrowie, dobre samopoczucie i smukła sylwetka to naturalne konsekwencje.

  • Jazda indywidualna - Teraz możesz samodzielnie ułożyć Swój profil treningowy. To forma zajęć z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych. Polega na jeździe dowolnej wg. własnych potrzeb, przy motywującej muzyce bez instruktora, lecz przy wyświetlonym filmie z projektora.
Indoorcycling -Interwał-Istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem. Oznacza to podnoszenie tempa, obciążenia, w zależności od rodzaju interwału, na okres ok.30sek.-1min. lub 2-6min po czym następuje aktywna regeneracja, której długość uzależniona jest od poziomu wytrenowania. Zajęcia o bardzo dużym stopniu intensywności. Indoorcycling -wytrzymałość -fundament stanowiący podstawę każdego planu treningowego zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.
Trening podnoszący ogólną wydolność organizmu- spalający tkankę tłuszczową ,polepsza rytm i pracę serca wpływa na lepsze wykorzystanie tlenu przez komórki. Intensywność zajęć niska przypomina jazdę na płaskim terenie.

JOGA
To system ćwiczeń wzmacniających i rozciągających ciało. Zajmuje się rozwojem człowieka w sensie fizycznym jak i duchowym. Wykonywane pozycje (asany) wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych.

WUEF JUMP
To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych 'biegów' w miejscu. W czasie godzinnych zajęć jumpingu możemy spalić nawet do 800kcall. Dzięki nieustannym zmianom oraz grawitacji więcej mięśni jest zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń.

ABT
Spokojnieszy trening, skupiony na "rzeźbieniu" i wzmacnianiu lokalnych mięśni ud, pośladków i brzucha. 


 

 

Tabata:
Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny..

WUEF JUMP+PUB 

To propozycja połączenia zajęć Jump i PUB (Pośladków, Ud i Brzucha). Przy energetycznej muzyce „wyskaczesz” mnóstwo kalorii , a w drugiej części zajęć wyrzeźbisz  najbardziej kłopotliwe miejsca. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. 

WUEF CROSS
WUEF Cross łączy cechy treningu aerobowego i siłowego. Pozwala spalić tkankę tłuszczową, wymodelować i ujędrnić ciało oraz poprawić sylwetkę. Jest treningiem wymagającym ale dającym jednocześnie wiele satysfakcji z efektów.

BODY PUMP®
To oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje mięśnie. Sprawdzona formuła polegająca na wykonaniu wielu powtórzeń z umiarkowanym obciążeniem przy zmiennym tempie pozwala na spalenie tłuszczu oraz osiągnięcie szybkich i zadowalających rezultatów w postaci wysportowanej sylwetki. Główne wyzwania podczas zajęć to przysiady, podrzuty i wyciskania. Choreografia i muzyka zmieniają się co trzy miesiące. Miliony osób na całym świecie ćwiczy Body Pump® -Spróbuj i Ty.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia statyczne ukierunkowane na wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych oraz mięśni brzucha. Pozwala uniknąć przykrych dolegliwości związanych z bólem pleców oraz wyrabia prawidłową postawę ciała.

WŁADCA KALORII
Zajęcia wykorzystujące zróżnicowane ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz wzmacniające nakierowane na jeden wspólny cel: spalić jak największą liczbę kalorii :) . 

KICKBOXING
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami kick-boxingu i muay-thai. Rozwijają wytrzymałość, kondycję i siłę dynamiczną, szybkość, równowagę oraz koordynację ruchową przy jednoczesnej utracie zbędnych kilogramów. (Uwaga! Zajęcia zawieszone na okres letni.)

PUB - Pośladki, Uda, Brzuch
Bez wątpienia to części ciała, które w mniejszej bądź większej formie mogą być kłopotliwe (zbyt płaskie, niezbyt jędrne, mało sprężyste) bywa różnie... tak jak różne i wyjątkowe są  Kobiety. Dlatego powinno poświęcić się na tym partiom więcej uwagi i przeznaczyć trochę więcej czasu na ich trening. Świetną okazją do tego są właśnie zajęcia PUB - ukierunkowane właśnie te partie. Podczas PUB wykonujemy odpowiednio dobrany i kompleksowy zestaw ćwiczeń o wysokiej intensywności.

HITT BIKINII
45-cio minutowy intensywny trening interwałowy- program dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową ora poprawic kondycje. Zajęcia polegają na przeplataniu krótkich okresów intensywnych cwiczeń z ćwiczeniami o umiarkowanej intensywości.

EXPRESS BRZUCH
Skondensowany zestaw ćwiczeń pozwalający na szybkie 20-25 minutowe zmeczenie mięśni brzucha potraktoane jako rozgrzewka, kontynuacja lub zakończenie treningu.

TRX®
TRX® to zajęcia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Ćwicząc w pozycji podwieszonej budujemy siłę naszych mięśni, kształtujemy koordynację nerwowo-mięśniową oraz pracujemy nad stabilnością ciała. Równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięsnie bez obciążania stawów oraz kregosłupa.

TRX® ZDROWE PLECY
To zajęcia skierowane dla osób mających problemy z bólem kręgosłupa. Specjalnie dobrane ćwiczenia na taśmiach pozwalają odciążyć plecy dzieki czeu wzmocnimy mieśnie przykręgosłupowe oraz rozciagniemy te napięte.