ZREALIZUJ SWÓJ CEL
Centrum Fitness Dla Całej Rodziny
+48 506 192 193, +48 61 81 82 448
pon-pt 6:30-22:00,sb-niedz:8:00-18:00

Rodzaje zajęć w klubie

WUEF Club to siłownia i klub fitness dla całej rodziny. Pod okiem profesjonalnch WUEFistów możesz trenować i osiągać swój cel. Ćwicz na siłowni lub podczas lekcji indywidualnych oraz wielu zajęć grupowych takich jak:

  • Zumba®, Zumba® Step
  • stretching
  • indoor cycling: interwał, wytrzymałość, Klasa Miks, Dobitka u Leszka, Koło z rana, Turbo Spalanie
  • joga, fly joga
  • Pilates
  • WUEF Funkcjonalny
  • Klasa Miks - indoor cycling
  • WUEF Cross i Zemsta WUEFisty
  • ABT
  • Body Pump®
  • Shape
  • Płaski Brzuch
  • Zdrowy Kręgosłup
  • Władca Kalorii
  • Kickboxing
  • Jiu-Jitsu dla dorosłych
  • Triathlon i bieganie
  • Stabilizacja
  • Fit Ball
  • Antycellulit
  • WUEF jUMP
  • Sztanga w Szprychy
  • Trening Obwodowy
  • PUB - Pośladki, Uda, Brzuch
  • Para z Czajnika
  • Cross Fight
  • Zgrabna Pupa
  • Fit Mama - dziecko, Fit Mama - ciąża
  • EkspresBrzuch
  • zajęcia dla dzieci: Jiu-Jitsu, balet, aikido, zapasy, Zumba® Kids, Combo, jUMP$Fun, Cross Junior

Zapraszamy również na poniedziałkowe, treningi biegowe, start 17:00 oraz w środę o 20:00, zbiórka przed klubem. Prowadzący WUEFiści to 100%-owi fachowcy, a intensywność dostosowana jest do indywidualnych możliwości uczestników.

WUEF Club to 1500 m2 przygotowanych tak abyś mógł osiągnąć swój cel. Znajdziesz tutaj obszar siłowni ze strefą wolnych ciężarów, maszyn siłowych oraz strefę dedykowaną ćwiczeniom aerobowym.

Przygotowaliśmy 5 sal, z których każda przeznaczona jest do konkretnego typu zajęć grupowych.

Zumba®: 
To taniec inspirowany elementami tańca latynoamerykańskiego oraz elementami fitness. Opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego.

Zumba® Step 
Łączy klasyczną Zumbę, zawierającą motywy różnych styli  tańca, z fitnesem przy wykorzystaniu stepu, dzięki czemu dodatkowo wzmacniamy głównie dolne partie mięśniowe poprawiamy kondycję i koordynację ruchową "Zumba step"- 40% -tańca ,30% fitnes i 30% Stepu.

Rozciąganie / Stretching:
Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tej lekcji ciało stanie się bardziej elastyczne i zwiększy się ruchomość stawów.

Indoor Cycling:
To forma dynamicznych zajęć grupowych z wykorzystaniem dedykowanych rowerów stacjonarnych. Ćwiczenia odbywają się przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Zdrowie, dobre samopoczucie i smukła sylwetka to naturalne konsekwencje.

  • Interwał - istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem. Oznacza to podnoszenie tempa, obciążenia, w zależności od rodzaju interwału, na okres ok.30sek.-1min. lub 2-6min po czym następuje aktywna regeneracja, której długość uzależniona jest od poziomu wytrenowania. Zajęcia o bardzo dużym stopniu intensywności.
  • Wytrzymałość - stanowiący podstawę każdego planu treningowego zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych. Trening podnoszący ogólną wydolność organizmu - spalający tkankę tłuszczową, polepsza rytm i pracę serca wpływa na lepsze wykorzystanie tlenu przez komórki. Intensywność zajęć jest stosunkowo niska i przypomina jazdę na płaskim terenie.
  • Wytrzymałość + to trening wydolności ukladu krążenia, pozwala poprawić tempo na wyznaczonym dystansie, oraz zwiększa możliwości adaptacyjne organizmu do wysiłku na wyższych poziomach tętna. symuluje jazdę w mieszanym terenie, pod górę w dół,sprint, krótkie odcinki płaskie.
  • Klasa miks - to połączenie klas wytrzymałości, siły i interwału. Zajęcia o dość wysokim stopniu intensywności. Prawdziwy trening w "pigułce" pozwalający spalić tkankę tłuszczową w znacznym stopniu.
  • Jazda indywidualna - Teraz możesz samodzielnie ułożyć Swój profil treningowy. To forma zajęć z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych. Polega na jeździe dowolnej wg. własnych potrzeb, przy motywującej muzyce bez instruktora, lecz przy wyświetlonym filmie z projektora.
Indoorcycling -Interwał-Istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem. Oznacza to podnoszenie tempa, obciążenia, w zależności od rodzaju interwału, na okres ok.30sek.-1min. lub 2-6min po czym następuje aktywna regeneracja, której długość uzależniona jest od poziomu wytrenowania. Zajęcia o bardzo dużym stopniu intensywności. Indoorcycling -wytrzymałość -fundament stanowiący podstawę każdego planu treningowego zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.
Trening podnoszący ogólną wydolność organizmu- spalający tkankę tłuszczową ,polepsza rytm i pracę serca wpływa na lepsze wykorzystanie tlenu przez komórki. Intensywność zajęć niska przypomina jazdę na płaskim terenie.

Joga:
To system ćwiczeń wzmacniających i rozciągających ciało. Zajmuje się rozwojem człowieka w sensie fizycznym jak i duchowym. Wykonywane pozycje (asany) wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych.

Fly Joga:
Znana też pod nazwą „Aerial Joga”, jest odmianą  jogi, która wykorzystując  chustę  jako  hamak, pomaga uzyskać znacznie szybciej zamierzone cel ćwiczeniowy. 

Korzyści wynikające z tej formy aktywności to:

  • Zdecydowanie łatwiejsze osiąganie poszczególnych pozycji stosowanych w jodze
  • Wzmocnienie i uspokojenie układu nerwowego
  • Smukła i zgrabna sylwetka.
  • Pogłębienie samoświadomości oraz samoakceptacji.

Pilates:
Niezwykle korzystna dla ciała forma ćwiczeń Pilates to przede wszystkim świadome i bezpieczne wzmacnianie mięśni całego ciała, zarówno globalnych, zewnętrznych jak i głębokich odpowiedzialnych za zdrowie kręgosłupa i stawów. Pilates to także lekcja poprawnych nawyków ruchowych jakie przenosimy na życie codzienne, lekcja prawidłowego oddychania, nauka rozluźniania mięśni przepracowanych, bolesnych a napinania i angażowania słabych. Zajęcia dla wszystkich osób zdrowych a także dla osób z kłopotami w obrębie aparatu ruchu.

WUEF Funkcjonalny
Polega na naśladowaniu ruchów w życiu codziennym, dzięki temu poszczególne grupy mięśniowe współdziałają ze sobą, a my zwiększamy swoją koordynację i gibkość. Trening wzmocni całe ciało ale nie rozbuduje masy mięśniowej, dzięki imitacji codziennych czynności wg. prawidłowego wzorca ruchowego zmniejsza się ryzyko kontuzji i sprawia, że poruszamy się wydajniej i pewniej.

Koło z rana
„Koło z rana” lepsze niż śmietana :) . Jeśli potrzebujesz pozytywnej energii, aby rozpocząć dzień pełny optymizmu, to zajęcia dla Ciebie. Możesz spodziewać się mieszanki różnych klas rowerowych, które naładują Twoje akumulatory energią na cały dzień. Wstań trochę wcześniej i rozpocznij dzień na sportowo.

WUEF jUMP
To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych 'biegów' w miejscu. W czasie godzinnych zajęć jumpingu możemy spalić nawet do 800kcall. Dzięki nieustannym zmianom oraz grawitacji więcej mięśni jest zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń.

Sztanga w Szprychy
Innowacyjne połączenie zajęć rowerowych i wzmacniających z wykorzystaniem sztangi stepu, hantli, kettebells oraz gum. To prawdziwy trening w pigułce,  pozwalający optymalnie i wykorzystać czas podczas jednej jednostki treningowej. To nowoczesny trening zapewniający wszechstronne podejście. Gwarantuje szybkie i trwałe efekty. Zajęcia odbywają się na sali rowerowej trwają ok 60min.,  przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i mężczyzn niezależnie od stopnia wytrenowania.

 

 

WUEF Interwał:
Trening o charakterze wydolnościowo – wytrzymałościowym. Przyspiesza metabolizm i pomoże spalić zbędne kalorie jeszcze długo po treningu. Idealne dla osób celujących w fitness. Zajęcia skierowane dla kobiet i mężczyzn.

WUEF Cross:
WUEF Cross łączy cechy treningu aerobowego i siłowego. Pozwala spalić tkankę tłuszczową, wymodelować i ujędrnić ciało oraz poprawić sylwetkę. Jest treningiem wymagającym ale dającym jednocześnie wiele satysfakcji z efektów.

ABT:
Wzmacnianie lokalne. Zajęcia skupione na problematycznych miejscach jak brzuch uda pośladki.

Body Pump®:
To oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje mięśnie. Sprawdzona formuła polegająca na wykonaniu wielu powtórzeń z umiarkowanym obciążeniem przy zmiennym tempie pozwala na spalenie tłuszczu oraz osiągnięcie szybkich i zadowalających rezultatów w postaci wysportowanej sylwetki. Główne wyzwania podczas zajęć to przysiady, podrzuty i wyciskania. Choreografia i muzyka zmieniają się co trzy miesiące. Miliony osób na całym świecie ćwiczy Body Pump® -Spróbuj i Ty . 

Shape:
Zestaw ćwiczeń wytrzymałościowo- wzmacniających, których głównym celem jest doskonale wyrzeźbiona sylwetka. W lekcji tej nie zapomina się o kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej czy łydek. To zajęcia specjalnie stworzone dla kobiet ,które zazwyczaj boją się rozwoju masy mięśniowej.

Płaski brzuch:
Zajęcia wzmacniające i modelujące mięśnie brzucha. Zajęcia dla wszystkich, którym zależy na smukłej talii i płaskim brzuchu.

Zdrowy kręgosłup:
Zajęcia statyczne ukierunkowane na wzmocnienie mięsni przykręgosłupowych oraz mięsni brzucha. Pozwala uniknąć przykrych dolegliwości związanych z bólem pleców oraz wyrabia prawidłową postawę ciała.

Władca Kalorii:
Zajęcia fitnessowe wykorzystujące zróżnicowane ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz wzmacniające nakierowane na jeden wspólny cel: spalić jak największą liczbę kalorii :) . 

Kickboxing:
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami kick-boxingu i muay-thai. Rozwijają wytrzymałość, kondycję i siłę dynamiczną, szybkość, równowagę oraz koordynację ruchową przy jednoczesnej utracie zbędnych kilogramów.

Dobitka u Leszka:
90-cio minutowy sprawdzian o bardzo dużej intensywności. Okazja do kontroli postępów podczas wyścigu - prawdziwa "dobitka". Nieprzygotowane osoby proszone są o pozostanie w domu- tylko dla zaawansowanych. Sprawdzian odbywa się w ostatni piątek miesiąca.

Tabata Interwał
Intensywny trening, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimki przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalani tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie wykonać. Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny.

Stabilizacja
Ćwiczenia pozwalające wzmocnienie gorsetu mięśniowego tułowia. Centrum naszego ciała to obszar między niższą częścią klatki piersiowej, a dnem miednicy, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej sylwetki. Systematyczne wzmacnianie tych mięśni może zapobiec wielu urazom, poprawić naszą siłę oraz koordynację ruchową. Ćwiczenia stabilizujące tułowie wymagają poprawnej techniki.Tak więc przy ich wykonywaniu stawiamy na jakość, nie na ilość.

Piloxing
to połączenie pilatesu na stojąco, boksu i tańca, czyli ćwiczeń, które różnią się od siebie diametralnie. Boks, taniec i ćwiczenia pilates, wykonywane jedno po drugim i bez przerwy, pomogą nie tylko "wyrzeźbić" piękne ciało, lecz także wzmacniają psychicznie, dają wewnętrzną siłę i poczucie kobiecości.

Fit Ball
Zajęcia dla każdego :) . Podczas treningu wykorzystywane są piłki, które umożliwiają odciążenie stawów i bezpieczne wykonywanie wszystkich ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Ćwiczenia z piłką należą do grupy równoważnych, podczas nich można siedzieć, leżeć przodem, tyłem, bokiem. Poprzez szukanie balansu podczas tych pozycji wzmacniają się mięśnie odpowiedzialne za prawidłowe utrzymanie postawy ciała (mięśnie posturalne).

Antycellulit
Zajęcia poświęcone partiom ciała narażonym na odkładanie się celulitu, z którym mamy najczęściej do czynienia na pośladkach udach i biodrach. Odkłada się również na ramionach i łydkach, a także w okolicach brzucha. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu i ujędrnianiu i wysmuklaniu ud, pośladków i brzucha. Forma treningu dla wszystkich bez choreografii, z zachowaniem stopniowania trudności obciążenia wg. tempa nadawanego przez instruktora.

Trening obwodowy
Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Angażuje mięśnie globalne jak i głębokie potrzebne do efektywnej stabilizacji ciała. Polecamy tym, którzy pragną zmaksymalizować efekty w jak najkrótszym czasie. Liczba stacji jak i dobór ćwiczeń dobierana jest elastycznie do poziomu zaawansowania oraz w zależności od ilości uczestników.

PUB - Pośladki, Uda, Brzuch
Bez wątpienia to części ciała, które w mniejszej bądź większej formie mogą być kłopotliwe (zbyt płaskie, niezbyt jędrne, mało sprężyste) bywa różnie... tak jak różne i wyjątkowe są  Kobiety. Dlatego powinno poświęcić się na tym partiom więcej uwagi i przeznaczyć trochę więcej czasu na ich trening. Świetną okazją do tego są właśnie zajęcia PUB - ukierunkowane właśnie te partie. Podczas PUB wykonujemy odpowiednio dobrany i kompleksowy zestaw ćwiczeń o wysokiej intensywności.

Para z Czajnika
Kettelebells to idealne narzędzie do ćwiczeń siłowych zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i jednocześnie gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettelbells mają charakter kompleksowy, gdyż w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśniowych, dzięki czemu ułatwiają spalanie tkanki tłuszczowej. Do tego łączą wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo-naczyniową.

Cross Fight
Intensywny trening wytrzymałościowo-siłowy z elementami sztuk walki. Trening ogólnorozwojowy o zdecydowanie podwyższonej intensywności. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy wagę własnego ciała jak i wielu przyborów w połączeniu ze zróżnicowanym obciążeniem. CF to przede wszystkim zestaw ćwiczeń przeznaczony dla osób trenujących sztuki walki. Pomagają kształtować siłę, motorykę oraz wydolność tak ważne w sportach kontaktowych.

Turbo spalanie - 70min
Zajęcia ukierunkowane na poprawę wydolności, charakteryzujące się interwałową pracą z zastosowaniem dłuższych przerw do niepełnego wypoczynku. Połączenie wysiłku o wysokiej i umiarkowanej intensywności pozwala na osiągnięcie maksymalnego efektu spalania tkanki tłuszczowej. Trening o podwyższonej intensywności przeznaczony dla każdego. Czas trwania zajęć 70min.

Strong

Połączenie wysokiej intensywności treningu interwałowego i siłowego, a także funkcjonalnego opartego na obciążeniu własnego ciała z zsynchronizowaną muzyką, która motywuje do działania. Uczestnicy zajęć mogą obserwować jak zmienia się ich ciało, poprawiać fizyczność i gubić zbędne kalorie. Trenujemy mocno, systematycznie, entuzjastycznie i z pełnym uśmiechem na twarzy.
 
ExpresBrzuch
Skondensowany zestaw ćwiczeń pozwalający na szybkie 20-25min zmęczenie mięsni brzucha potraktowane jako rozgrzewka, kontynuacja, lub zakończenie treningu.

Zgrabna Pupa
Krótkie zajęcia, dla marzących o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplenie i redukcja celolitu, to tylko niektóre korzyści wynikające z tych zajęć.

Fit Mama z dzieckiem
Zajęcia wydolnościowo wzmacniające, w których uczestniczą mamy z dziećmi. Celem jest ułatwienie powrotu do formy po porodzie, wzmocnienie mięśni osłabionych w czasie ciąży oraz wzmocnienie kontaktu z dzieckiem. 

Fit Mama z dzieckiem
Zajęcia wydolnościowo wzmacniające, w których uczestniczą mamy z dziećmi.
Celem jest ułatwienie powrotu do formy po porodzie, wzmocnienie mięśni osłabionych w czasie ciąży oraz wzmocnienie kontaktu z dzieckiem.
Fit Mama - ciąża
Spokojne zajęcia łączące w sobie profilaktykę, wzmacnianie,wydolność, i relaks. Celem jest odciążenie kręgosłupa, praca z oddechem oraz podtrzymanie wydolności. Przeznaczony dla kobiet w ciąży chcących świadomie dbać o siebie podczas tego szczególnego okresu.