ZREALIZUJ SWÓJ CEL
Centrum Fitness Dla Całej Rodziny
+48 506 192 193, +48 61 81 82 448
pon-pt 6:30-22:00,sb-niedz:8:00-18:00

Rodzaje zajęć w klubie

 

WUEF Club to siłownia i klub fitness dla całej rodziny. Pod okiem profesjonalnch WUEFistów możesz trenować i osiągać swój cel. Ćwicz na siłowni lub podczas lekcji indywidualnych oraz wielu zajęć grupowych takich jak:

  • NOWOŚĆ: GRIT®
  • NOWOŚĆ: HIIT
  • NOWOŚĆ: Tabata
  • NOWOŚĆ: PUMP Express
  • NOWOŚĆ: Stabilizacja + Rozciąganie
  • Zumba®
  • stretching
  • indoor cycling: interwał, wytrzymałość, Dobitka u Leszka, Koło z rana, Turbo Spalanie
  • joga
  • Pilates
  • Mix Klas - indoor cycling
  • WUEF Cross
  • Body Pump®
  • Shape
  • Zdrowy Kręgosłup
  • Władca Kalorii
  • Kickboxing
  • Triathlon i bieganie
  • Stabilizacja
  • WUEF jUMP
  • Trening Obwodowy
  • PUB - Pośladki, Uda, Brzuch
  • Para z Czajnika
  • zajęcia dla dzieci: Jiu-Jitsu, balet, aikido, Combo, Cross Junior

Zapraszamy również na wtorkowe treningi biegowe, start 18:00 oraz w czwartek o 18:00, zbiórka przed klubem. Prowadzący WUEFiści to 100%-owi fachowcy, a intensywność dostosowana jest do indywidualnych możliwości uczestników.

WUEF Club to 1500 m2 przygotowanych tak abyś mógł osiągnąć swój cel. Znajdziesz tutaj obszar siłowni ze strefą wolnych ciężarów, maszyn siłowych oraz strefę dedykowaną ćwiczeniom aerobowym.

Przygotowaliśmy 5 sal, z których każda przeznaczona jest do konkretnego typu zajęć grupowych.

Zumba®: 
To taniec inspirowany elementami tańca latynoamerykańskiego oraz elementami fitness. Opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego.

Rozciąganie / Stretching:
Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tej lekcji ciało stanie się bardziej elastyczne i zwiększy się ruchomość stawów.

Indoor Cycling:
To forma dynamicznych zajęć grupowych z wykorzystaniem dedykowanych rowerów stacjonarnych. Ćwiczenia odbywają się przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Zdrowie, dobre samopoczucie i smukła sylwetka to naturalne konsekwencje.

  • Interwał - istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem. Oznacza to podnoszenie tempa, obciążenia, w zależności od rodzaju interwału, na okres ok.30sek.-1min. lub 2-6min po czym następuje aktywna regeneracja, której długość uzależniona jest od poziomu wytrenowania. Zajęcia o bardzo dużym stopniu intensywności.
  • Wytrzymałość - stanowiący podstawę każdego planu treningowego zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych. Trening podnoszący ogólną wydolność organizmu - spalający tkankę tłuszczową, polepsza rytm i pracę serca wpływa na lepsze wykorzystanie tlenu przez komórki. Intensywność zajęć jest stosunkowo niska i przypomina jazdę na płaskim terenie.
  • Wytrzymałość + to trening wydolności ukladu krążenia, pozwala poprawić tempo na wyznaczonym dystansie, oraz zwiększa możliwości adaptacyjne organizmu do wysiłku na wyższych poziomach tętna. symuluje jazdę w mieszanym terenie, pod górę w dół,sprint, krótkie odcinki płaskie.
  • Klasa miks - to połączenie klas wytrzymałości, siły i interwału. Zajęcia o dość wysokim stopniu intensywności. Prawdziwy trening w "pigułce" pozwalający spalić tkankę tłuszczową w znacznym stopniu.
  • Jazda indywidualna - Teraz możesz samodzielnie ułożyć Swój profil treningowy. To forma zajęć z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych. Polega na jeździe dowolnej wg. własnych potrzeb, przy motywującej muzyce bez instruktora, lecz przy wyświetlonym filmie z projektora.
Indoorcycling -Interwał-Istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem. Oznacza to podnoszenie tempa, obciążenia, w zależności od rodzaju interwału, na okres ok.30sek.-1min. lub 2-6min po czym następuje aktywna regeneracja, której długość uzależniona jest od poziomu wytrenowania. Zajęcia o bardzo dużym stopniu intensywności. Indoorcycling -wytrzymałość -fundament stanowiący podstawę każdego planu treningowego zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.
Trening podnoszący ogólną wydolność organizmu- spalający tkankę tłuszczową ,polepsza rytm i pracę serca wpływa na lepsze wykorzystanie tlenu przez komórki. Intensywność zajęć niska przypomina jazdę na płaskim terenie.

Joga:
To system ćwiczeń wzmacniających i rozciągających ciało. Zajmuje się rozwojem człowieka w sensie fizycznym jak i duchowym. Wykonywane pozycje (asany) wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych.

Pilates:
Niezwykle korzystna dla ciała forma ćwiczeń Pilates to przede wszystkim świadome i bezpieczne wzmacnianie mięśni całego ciała, zarówno globalnych, zewnętrznych jak i głębokich odpowiedzialnych za zdrowie kręgosłupa i stawów. Pilates to także lekcja poprawnych nawyków ruchowych jakie przenosimy na życie codzienne, lekcja prawidłowego oddychania, nauka rozluźniania mięśni przepracowanych, bolesnych a napinania i angażowania słabych. Zajęcia dla wszystkich osób zdrowych a także dla osób z kłopotami w obrębie aparatu ruchu.

Koło z rana
„Koło z rana” lepsze niż śmietana :) . Jeśli potrzebujesz pozytywnej energii, aby rozpocząć dzień pełny optymizmu, to zajęcia dla Ciebie. Możesz spodziewać się mieszanki różnych klas rowerowych, które naładują Twoje akumulatory energią na cały dzień. Wstań trochę wcześniej i rozpocznij dzień na sportowo.

WUEF jUMP
To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych 'biegów' w miejscu. W czasie godzinnych zajęć jumpingu możemy spalić nawet do 800kcall. Dzięki nieustannym zmianom oraz grawitacji więcej mięśni jest zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń.

 

 

GRIT®

Les Mills Grit Series Strength to krótki ( 30min.), ale bardzo efektywny trening interwałowy. Trening przyspiesza metabolizm, pomaga spalać tkankę tłuszczową i rzeźbi mięśnie. To idealna propozycja, dla tych, którzy chcą spróbować interwałów i urozmaicić swój trening. Ćwiczenia ze sztangami ,ciężarkami i stepami- dzięki tym akcesoriom trening jest jeszcze bardziej efektywny.

LES MILLS GRIT™CARDIO: to oferta dla zapracowanych. 30 minutowy trening spala tłuszcz i w szybkim tempie zwiększa wydolność, nie wymaga zastosowania żadnego sprzętu, łączy w sobie intensywne ćwiczenia obniżające wagę oraz energetyczny trening, pozwala osiągnąć podwójny efekt spalania kalorii w trakcie treningu i przez wiele godzin po nim, ćwiczenia cardio, co dowiedziono naukowo, dają bardzo szybkie i wymierne efekty.

Tabata:
Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny.. 

Tabata:
Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny.. 

Pump Experss:
To statyczny intensywny  trening (30min) ze sztangą angażujący główne grupy mięśniowe ( nogi , plecy, klatkę piersiową) Wyrzeźbi i wzmocni Twoje ciało a duża liczba powtórzeń przyczyni się do redukcji tkanki tluszczowej. Trening przeznaczony dla Pań i Panów.

Wuef Jump + PUB:
To propozycja połączenia zajęć Jump i PUB (Pośladków, Ud i Brzucha). Przy energetycznej muzyce „wyskaczesz” mnustwo kalorii , a w drugiej części zajęć wyrzeźbisz  najbardziej kłopotliwe miejsca. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. 

WUEF Interwał:
Trening o charakterze wydolnościowo – wytrzymałościowym. Przyspiesza metabolizm i pomoże spalić zbędne kalorie jeszcze długo po treningu. Idealne dla osób celujących w fitness. Zajęcia skierowane dla kobiet i mężczyzn.

WUEF Cross:
WUEF Cross łączy cechy treningu aerobowego i siłowego. Pozwala spalić tkankę tłuszczową, wymodelować i ujędrnić ciało oraz poprawić sylwetkę. Jest treningiem wymagającym ale dającym jednocześnie wiele satysfakcji z efektów.

Body Pump®:
To oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje mięśnie. Sprawdzona formuła polegająca na wykonaniu wielu powtórzeń z umiarkowanym obciążeniem przy zmiennym tempie pozwala na spalenie tłuszczu oraz osiągnięcie szybkich i zadowalających rezultatów w postaci wysportowanej sylwetki. Główne wyzwania podczas zajęć to przysiady, podrzuty i wyciskania. Choreografia i muzyka zmieniają się co trzy miesiące. Miliony osób na całym świecie ćwiczy Body Pump® -Spróbuj i Ty . 

Shape:
Zestaw ćwiczeń wytrzymałościowo- wzmacniających, których głównym celem jest doskonale wyrzeźbiona sylwetka. W lekcji tej nie zapomina się o kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej czy łydek. To zajęcia specjalnie stworzone dla kobiet ,które zazwyczaj boją się rozwoju masy mięśniowej.

Zdrowy kręgosłup:
Zajęcia statyczne ukierunkowane na wzmocnienie mięsni przykręgosłupowych oraz mięsni brzucha. Pozwala uniknąć przykrych dolegliwości związanych z bólem pleców oraz wyrabia prawidłową postawę ciała.

Władca Kalorii:
Zajęcia fitnessowe wykorzystujące zróżnicowane ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz wzmacniające nakierowane na jeden wspólny cel: spalić jak największą liczbę kalorii :) . 

Kickboxing:
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami kick-boxingu i muay-thai. Rozwijają wytrzymałość, kondycję i siłę dynamiczną, szybkość, równowagę oraz koordynację ruchową przy jednoczesnej utracie zbędnych kilogramów.

Dobitka u Leszka:
90-cio minutowy sprawdzian o bardzo dużej intensywności. Okazja do kontroli postępów podczas wyścigu - prawdziwa "dobitka". Nieprzygotowane osoby proszone są o pozostanie w domu- tylko dla zaawansowanych. Sprawdzian odbywa się w ostatni piątek miesiąca.

Tabata Interwał
Intensywny trening, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimki przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalani tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie wykonać. Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny.

Stabilizacja
Ćwiczenia pozwalające wzmocnienie gorsetu mięśniowego tułowia. Centrum naszego ciała to obszar między niższą częścią klatki piersiowej, a dnem miednicy, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej sylwetki. Systematyczne wzmacnianie tych mięśni może zapobiec wielu urazom, poprawić naszą siłę oraz koordynację ruchową. Ćwiczenia stabilizujące tułowie wymagają poprawnej techniki.Tak więc przy ich wykonywaniu stawiamy na jakość, nie na ilość.

Trening obwodowy
Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Angażuje mięśnie globalne jak i głębokie potrzebne do efektywnej stabilizacji ciała. Polecamy tym, którzy pragną zmaksymalizować efekty w jak najkrótszym czasie. Liczba stacji jak i dobór ćwiczeń dobierana jest elastycznie do poziomu zaawansowania oraz w zależności od ilości uczestników.

PUB - Pośladki, Uda, Brzuch
Bez wątpienia to części ciała, które w mniejszej bądź większej formie mogą być kłopotliwe (zbyt płaskie, niezbyt jędrne, mało sprężyste) bywa różnie... tak jak różne i wyjątkowe są  Kobiety. Dlatego powinno poświęcić się na tym partiom więcej uwagi i przeznaczyć trochę więcej czasu na ich trening. Świetną okazją do tego są właśnie zajęcia PUB - ukierunkowane właśnie te partie. Podczas PUB wykonujemy odpowiednio dobrany i kompleksowy zestaw ćwiczeń o wysokiej intensywności.

Para z Czajnika
Kettelebells to idealne narzędzie do ćwiczeń siłowych zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i jednocześnie gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettelbells mają charakter kompleksowy, gdyż w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśniowych, dzięki czemu ułatwiają spalanie tkanki tłuszczowej. Do tego łączą wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo-naczyniową.